Oturum izni işlemleriniz şirket kurulumu veya yatırımlarınız akabinde tarafımızca hazırlanan evraklarınız ile birlikte başlamaktadır. Karadağ oturum izni tarafımızca tamamen Karadağ kanunlarına uygun yasal bir şekilde gerçekleşmektedir.
Uygulanan Süreçler
Karadağ’da oturum izni süreci kısaca aşağıdaki gibi ilerlemektedir.
1. Evrak Hazırlıkları
Tarafınızca yanınızda getirmeniz gereken Apostilli sabıka kaydı ve diploma örneklerinizi tercüme ediyoruz. Geçici sigortanızı temin ediyoruz ve banka hesabınızı açtırıyor akabinde hazırlığımızı bitiriyoruz.
2. Emniyet Müdürlüğüne Gidiş
Emniyet müdürlüğüne hazırladığımız evraklarla birlikte gidiyor ve gerekli olan parmak izi işlemleri,fotoğraf çekimi işlemlerini gerçekleştiriyoruz .
3. Kimlik Kartımızın Teslim Alımı
Ortalama 30 günlük süreç içerisinde kimliğimiz hazırlanıyor ve teslim alıyoruz. Teslim almaya gelemeyen danışanlarımızın ikamet kartlarını kargo ile gönderebiliyoruz.